پوستر شهادت فاطمه الزهرا | کاریکاتور های تلخندک

میان کوچه چل نامرد و یک زن

International, Daily, Poster نظری بدهید

فاطمه,زهرا,شهادت,دختر پیامبر,fatemeyeh-92    شهادت,فاطمیه,فاطمه الزهرا,پوستر,باکیفیت,تصویر,عکس,عباس گودرزی,ولایت,شهید,پهلو,یاس

فاطمه الزهراء از ولادت تا شهادت

برای دریافت تصویر بزرگتر روی تصویر کلیک کنید.

 

FacebookTwitterGoogle+FriendFeedباز نشر

24 پاسخ به میان کوچه چل نامرد و یک زن

  1. عالیییییییییییییییی بووووووووووووووووووووووووووووووود

  2. خیلی زیبا بود
    خداقوّت برادر
    التماس دعا

  3. دل از غم فاطمه توان دارد ، نه
    و ز تربتِ او کسی نشان دارد ، نه
    آن تربتِ گمگشته به بَر ، زوّاری
    جز مهدی صاحب الزمان دارد ، نه

  4. سلام همرزم بزرگوار

    آیا تابحال شنیده اید که شعار پرچم امام زمان (ع) هنگام ظهور «اَلبَیعتُ ِلله» است؟

    این سوالی است که متأسفانه افراد کمی به آن پاسخ مثبت می دهند؛ علیرغم اینکه در روایات متعددی به این مسئله اشاره شده است. شاید برخی اشعار در مداحی های عزیزان, این شعار را تغییر داده, یا شاید هم کم کاری مبلغین در این امر موثر بوده است.

    امروز سعی ما بر این است که روایات مهجور مانده در این خصوص را احیا کنیم و برای این امر, به یاری شما زحمتکشان این عرصه نیازمندیم.

    در آدرس زیر به برخی احادیث مربوط به شعار پرچم حضرت (ع) به همراه منابع و مراجع آن اشاره شده است:

    http://www.albeyatolellah.ir/post/2

    درخواست ما اینست که پرچم اَلبَیعتُ ِلله را, که کد آن به دو صورت معمولی و گوشه نما در سایت ما آمده, در سایت شریف خودتان قرار دهید تا عزیزان بیشتری با آن آشنا شوند؛ و خواهشمند است در صورت تایید درخواست, به ما هم اعلام بفرمایید تا تبادل لوگو با افتخار انجام شود. اگر با تبادل لوگو نیز موافق نبودید لطفا پرچم اَلبَیعتُ ِلله را معرفی بفرمایید و آن را بدون لینک در گوشه ای از سایت شریف تان قرار دهید.

    برای شما آرزومندیم که ان شاء الله, نام شریف تان به زودی در زمره پرچمداران امام زمان (عج) ثبت شود.

    یا مهدی

  5. رها :

    سلام

    از جفا و ظلم ثانی حرمت زهرا شکست
    درگه وحی خداوندی به ضرب پا شکست
    من نمیدانم چه شد ما بین آن دیوار و در
    لیک می دانم از آن غم قامت مولا شکست

  6. سید علی :

    ای که ره بستی میان کوچه ها بر فاطمه
    گردنت را میشکست آنجا اگر عباس بود

  7. دعوتنامه
    پول دار شوید تا اخر بخونید
    با ثبت نام در این سایت شما میتوانید در مدت زمان بسیار کوتاه به درامد حداکثری برسید،

  8. سید علی :

    دنیا از روز ازل منتظر عطر یاس بود / حضرت حیدر بر فاطمه حساس بود / ای که ره بستی میان کوچه ها بر فاطمه / گردنت را میشکست آنجا اگر عباس بود

    • talkhandadmin :

      این شعر رو اشتباه نوشتید
      درستش اینه :
      حضرت مولا به نام فاطمه (س)حساس بود/ خلقت از روز ازل مدیـون عطـــر یاس بود/ ای که ره بستی میان کوچــــه ها بر فاطمه/ گردنت را می شکست آنجا اگر عبـاس بود

  9. احسنت کار جالبیه خیلی قشنگ بود

  10. G :

    وقتی حرفهای اینچنینی رو می شنوم، لازم می دونم یه نکته ای رو که برام سوال میشه بپرسم: شماهایی که این نوع عبارات رو به کار می برید، واقعا فکر می کنید حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها نمی تونستد!!!با قدرت دعا و قدرت های الهی که در خدمت داشتند حریف همه آن ۴۰ نفر بشوند؟…. البته که می تونستند…. متوجه باشید در مورد کی دارید حرف می زنید….
    بیشتر توضیح نمیدم؛ شاید هم کسانی که اینطور عباراتی رو به کار می برند، چنین منظوری رو از حرفهاشون ندارند، اما با شنیدنش اینطور تصور میشه که هنوز نمی دونند که حضرت فاطمه سلام الله علیها به راحتی توان مقابله با اونها رو داشتند و از نظر قدرت مشکلی نبوده….؛ اما در علت عزاداری ها همین بس که حتی کوچکترین جسارتی به آن مقام بینهایت عظیم شده باشد….
    نمیدونم، اما همیشه به نظرم جملات اینچنینی منظور رو درست نمی رسونه و شاید بهتره جملات بهتری به کار برده بشه…. البته ففط نظر شخصیه….

    • talkhandadmin :

      البته که با قدرت ماورائی که داشتند حریف همه آن نامردها میشدند .
      ولی قرار نبوده و نیست که ائمه در گرفتاریها از آن قدرتها استفاده کنند .
      همان طور که امام حسین(ع) در کربلا استفاده نکرد و بقیه معصومین هم به همین منوال .

  11. G :

    البته دقیقا منظورم همین بود که شما فکر می کنید فقط بحث قدرت ماوراییه! اما نه. یک انسان معمولی هم که به حد بالای انسانیت برسه، قدرت انسانیش به حد بالاتری نسبت به دیگران می رسه. منظور قدرت ماورایی و خاص نیست، بلکه همین قدرت معمولی یک انسان (همون که خدا در شب معراج پیامبر اکرم صلّی الله علیه و آله و سلّم در مورد اهل آخرت فرمود که در ظاهر لاغر و زرد رنگ و… هستند، اما در میدان جهاد و چیزی که خدا واجب بداند، حریف عده بسیاری می باشند.(نقل به مضمون)) این تازه در مورد انسانها (شامل زنها)ی عادیه، چه برسه به معصومین علیهم السلام. پس منظور قدرت مافوق بشری آنها (که البته آن را هم داشتند) نیست، بلکه با همان قدرت معمولی خود هم می توانستند حریفشان شوند. مسأله اینجاست که صلاح در همان حدی بود که انجام دادند و مثلا در ماجرای کوچه یک زن معمولی هم در آن شرایط با آن جور افراد… در پس تلافی فیزیکی برنمی آید، چه برسد به کسی در مقام حضرت فاطمه سلام الله علیها. و در ماجرای آن ۴۰ نفر هم چیزهای زیادی از قدرت حضرت فاطمه سلام الله علیها گفته شده از جمله اینکه آن ۴۰ نفر، امام علی علیه السلام را از یک طرف می کشیدند و حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها (با آنکه مجروج بودند) از یک طرف؛ و آن ۴۰ نفر حریف ایشان نمی شدند، تا آنکه….

  12. رها :

    عااااااااااااااااااااااااااااااالی

  13. محمد :

    بسم الله الرحمن الرحیم مظلومییت ائمه اطهار برای کسی پوشیده نیست حتا دانشمندان مسیحی در کتابهای خود به این موضوع توجه دارند . مسلمانان در این زمان باید برای ایجاد اتحاد در موضوعات اشتراکی باهم بحث کنند تاباهم نزدیک شوند هر زمام جای سخن خود دارد دشمن می گوید اختلاف بینداز وحکومت کن یاعلی مدد .

  14. فاطمه :

    سلام
    طرح شمامثل همیشه عالیه امازمانی که من سرتیتروخوندم(چهل نامردویک زن)تصوربهتری ازنقاشی که قراره ببینم داشتم به نظرمن بایدروی این موضوع بسیارمهم بهتزوشفاف ترازاین کارمیشد
    امادرکل دست شمادردنکنه

  15. فاطمه :

    ببخشیدمنظورم همان تیتر(چهل نامردویک زن بود)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>